torsdag 22. juni 2017

I`m back

Nei og nei , nå er det lenge siden siste blogg innlegg.
Februar en gang må det ha vært. 
Men det har skjedd mye på de siste mnd. 
Så da blir det nok noen nå fremover med litt oppdateringer. 

I skrivende stund sitter jeg på utleveringa for mat henting i Nordahl Bruns Gate i Drammen . 
Her sitter jeg mandager fra 15:00 - Ca 18:00 
Kommer an på når siste mann henter. 
Men er bestandig godt utrusta når jeg sitter her. Har med strikketøy og musikk . Så tiden går faktisk veldig fort. 

Første man til å hente har ikke kommet ennå i dag , men ser på lista at det er en som henter Ca ved 16 tiden. Så det blir vel snart et lite rush her med henting . (Kl er 15:45)

Dagens to middager er 
stekte karbonader , poteter, dampet grønnsaker og saus
Fiskekaker, poteter , dampet grønnsaker og saus der og. 

Nå må jeg avslutte da jeg ser det er fler kjente fjes som kommer kjørende her 😁.


Ja dette innlegget kom aldri så langt at jeg fikk publisert det :( ble litt hektisk på slutten der så alt gikk i glemme boka en stund..

Så kan jo oppdatere litt etter det.
Vi har fått faste til og stå på utlevering`s pungte fast slik at vi kan ha full kontroll på matproduksjonen på kjøkkenet. Det er viktig for oss som jobber der at kundene som bestiller er fornøyd med maten de får.


Middagshuset er plassen jeg jobber og jeg stor trives der, kan skrive litt mer om det i morgen så dere får et inntrykk av bedriften.


Akkurat nå er det natta på meg da formen er litt laber i kveld, så greit med en langhelg nå da :)


God natt og sov godt alle sammen .