tirsdag 11. juli 2017

Ikke helt etter planen

Det som bare skulle være en liten tur i mitt hode ble til en flott lang tur på nesten 9 km.


Dette gjordet godt på kroppen , og ikke minst hode som fikk luftet tankene uten noe noe forstyrrelser under veis. 

Turen startet hjemme (Åsen) og gikk ned via gangveien og skogstien ned til Orkidehøgda. 



Der var jeg en kjapp tur inn om Jula for og se på sykkel, men der var det ikke mye og skryte av i utstillingen så ferden gikk fort ut der fra. Neste stopp ble Power der jeg hadde tenkt og kjøpe meg Fitbit trenings klokke , men det ble bare med tanken gitt , for de var utsolgte og får inn i morgen. 


Etter dette gikk jeg videre inn mot Mjøndalen sentrum for og levere bøker på biblioteket , så gikk turen videre til Nav der jeg måtte levere en ny søknad om videre godkjenning på garantien for depositumet på leiligheten. 
Så en kjapp tur inn om Rema1000 for og handle det vi trenger de neste dagene .  Da jeg var ferdig med alt så skulle jeg egentlig ta bussen hjem igjen , men det var 30 min til den kom og da ville jeg vært på god vei om jeg hadde gått. 
Jeg bestemte meg da for og gå hjem over igjen, selv med tung trillebag på slep. 

Kom hal veis da jeg spurte meg selv  : Hva f.... tenkte du på Linda?????  Du har full trillebag på slep og du skal igjennom skogstien som har en kraftig stigning før det flater ut. Du kommer til og være drit sliten.  Svarte meg selv: Bare gå videre , du snur IKKE nå.  :) 
Skal opp i boligfelte i Åsen her. 

Så da var det bare og bite i det sure eplet og fortsette og gå :) 


Kom nå over den verste kneika og tok meg en sitte pause før jeg raset videre og ut på asfalt veien. for så og begynne på stigningen hjem . 
Skal bare opp bak fjell åsen                                                                     så er jeg hjemme  . Jippi 



Endelig hjemme fikk jeg satt inn varene i kjøl og frys, så to min pause før jeg gikk på badet og tok en dusj. Skal si den føltes godt , ikke vært så svett og sliten på lang tid. 




 Så må si meg kjempe fornøyd med å gått så langt til tross for at det var tungt med trillebagen på slep. Gleder meg til og gå turen fler ganger . Da uten noe ekstra uten om drikkeflaska mi.
Så i morgen blir det kjøpt inn Fitbit så da skal det bli gøy og se resultater etter hvert .






Da har kroppen fått i seg litt middag og oppvasken er tatt.
Nå er det sofaen resten av kvelden med god samvittighet. Blir jo håndarbeid og drive med da siden jeg ikke kan sitte leng uten og bli rastløs :)








Ønsker dere en fortsatt fin kveld videre.