torsdag 27. juli 2017

Næmen næææ



Det har vært noen ganske aktive dager på jobb denne uka.
Vi har kappet og klippet til den store gull medalje for at ting skal se ordentlig ut på utsiden når vi nå starter opp igjen etter ferien, vi har klar gjort de fleste utleverings punktene og på selve kjøkkenet.
Her er resultatet fra ute ved innkjørselen til kjøkkenet  :                                                 
                                                                     Før vi begynte
 
Da vi var ferdige
 

Så ble super glad når jeg kom hjem og så denne henge på postkassa i dag.


 
Det var garn pakke fra Strikkemekka :)
 Har falt helt igjen for et plagg fra dem. Denne gangen en genser.

Den er sommerlig og fin. Kommer til og bli brukt hele året denne gitt,
Falt helt for fasongen og utførelsen av genseren så likte jeg godt fargene . Så har bestilt den i de farger som anvist på bilde.


 Dette blir garantert et prosjekt som blir med på jobb, er så deilig og kunne koble ut med en lydbok og strikketøy på bussen. Siden denne er rille strikk skal det gå helt greit,

Gleder meg til og gå løs på dette, må bare få litt lengde og fart på Kofta jeg har startet på så blir det nok strikket litt på det i ny og ned i tillegg til bussen.








Nå skal jeg ta med meg en feber fylt kropp og krabbe under dyna, dere får ha en riktig god natt natt tiden inntreffer,