tirsdag 18. juli 2017

Trinidad Topp

For en tid tilbake så jeg en reklame for en nettbutikk som heter Strikkemekka på facebook, der fant jeg en topp jeg falt helt for.
Så følte ikke jeg kunne la den fly fra meg. Bestilte garn og oppskrift fra Strikkemekka
Da det var gjort var det bare og gå og vente. Vips så var det pakke i postkassa. jippi da er det bare og begynne tenkte jeg, Men tok meg selv i nakken og sa bli ferdig med ditt nå værende prosjekt. Som sagt som gjort.

Nå var toppen påbegynt , det startet som et prosjekt jeg kunne strikke til og fra jobb siden det barer var rille strikking . holdt på og strikke på vei til jobb frem til jeg tok ferie.  Så ble det strikket en del på Strikke kafe på Biblioteket i Mjøndalen  3 juli . og en del her hjemme mens jeg satt ute og koste meg.


Siste innspurt ble gjort på Kiel båten i helgen ,
P.G.A kraftig sjø ble ikke toppen montert etter planen . Det ble gjort da vi kom hjem .
Den er nå ferdig og klar til bruk.

Under montering møtte jeg på noen få utfordringer da jeg aldri har vært borti slik montering før .
Kan forsovit være glad jeg satt hjemme i sofaen og holdt på , da jeg hadde noen ord som ikke helt hadde egnet seg på håndarbeid treff eller i lag med andre .






MEN nå er det prosjektet over. Ja den kan bli lagd en gang til da det var en fin topp.

Garnet som er brukt er Viking Bambino
Pinner 2.5 og 3.

For direkte link til toppen bare klikk HER


Nå skal den til vasking og så blir det en topp som skal nytes resten av sommeren og høsten så samt været tilsier det :)